Re: Re[2]: apache+php

----- Original Message -----
From: "amon-hard" <amon@mikule.net>
To: <debian-user-polish@lists.debian.org>
Sent: Thursday, February 07, 2002 3:22 PM
Subject: Re[2]: apache+php

> Hello Marek,

> niestety, wlasnie wtedy wywala ten magiczny blad segmentacji,
> ma ktos jakis pomysl? musze to uruchomic a niewiem jak to zrobic.

Jest jescze jeden pomysł.
Ja swego czasu gdy miałem zainstalowane php4 dla Apacha 1.3.19 i gdy po
zainstalowaniu Apacha 1.3.22 nie chodziło php to odinstalowałem beszczelnie
php i
jescze raz je zainstalowałem dla Apacha 1.3.22. Po ponownej instalacji i tak
musiałem odchaczyć ten
magiczny chasz, ale wtedy poszło.
Pozdrawiam