Re: apache+php

----- Original Message -----
From: "Piotr Smolen" <ps@starcom.pl>
To: <debian-user-polish@lists.debian.org>
Sent: Thursday, February 07, 2002 12:18 PM
Subject: Re: apache+php

Najmocniej przepraszam że zabieram głos w tak ważnej sprawie.
Też miałem ten problem.
Ja mam Woodeg i po uaktualnieniu Apacha niewiedzieć czemu
w pliku konfiguracyjnym /etc/apache/httpd.conf skrypt konfiguracyjny
Apacha odchacza PHP4

# LoadModule php4_module /usr/lib/apache/1.3/libphp.so

Wystarczy usunać ten "chasz" z oczątku linii i zrestartować Apacha
Powodzenia

Romuald Górda (Tasador)