Re: XFree86 a virtualna rozdzielczosc

On Wed, 30 Jan 2002 22:36:25 +0100
Adam Kubica <coyote_x@klub.chip.pl> wrote:

> Witam.
>
> 	Czy idzie ,a jak idzie to jak ustawic w XF86Config
> dla xsow 4.x ,zeby dla kazdej rozdzielczosc ekranu ,rozdzielczosc
> virtualna byla taka sama jak fizyczna (tj zeby uzyskac taki
> efekt dla kazdej rozdzielczosci jak jest w najwyzszej )
>
> Uff ale zakrecilem ,mam nadzieje ze zrozumiale.

Jeszcze raz :
chodzi o to ,zeby zlikwidowac efekt virtualnej rozdzielczosci.
np. przelaczam sie na nizsza i chce miec pulpit o rozmiarach monitora,
zamiast virtualnego - wiekszego i tak dal kazdej rozdzielczosci.
Adam Kubica ( aka coyote_x ) ,Registered linux user #175014
mail: coyote_x@klub.chip.pl ,http://www.wsi.edu.pl/~sikubica
ICQ number : 42993139 ( Happy user of the GNU/Debian Linux )