woody & latin2

Hello debian-user-polish,

  dzien dobry wszystkim...
  pytanko: jak uzyskac polishe w Xach (4.costam - te ktore teraz leza
  na serverach)?
  wiem, ze brzmi to trywialnie, ale poki co trywialne nie jest.
  mam zainstalowane biznety i korzystam z xfs'a
  problem polega na tym, ze nie chce cholerstwo wysietlac latin2.
  w przeciwienstwie do potato biznety nie robia sobie katalogu
  'latin2' w fonts tylko laduja wszystko na jedna gromade i nie wiem
  jak zmusic xfs'a do wylapania sobie iso8859-2. any suggestions?
  mam nadzieje, ze ta paplanina jest jako - tako zrozumiala...
  pozdrawiam,
  greg

--
Grzegorz 'Greg' Galazka
niech nie zapomne,  ze do zrobienia smutnego grymasu