Certyfikaty. Pomocy

Witam.

Ja znowu w sprawie certyfikatów.
<Wstęp arg=będzie długi>

po zmianie w Outlook Express (dalej - OE) imap 143 na 993
i instalacji na serwerze stunnel -d imaps -r imapd

 zgłaszał mi że nie może się połączyć bo :
"Serwer z ktorym masz polaczenie uzywa certyfikatu bezpieczenstwa
nie pasujacego do jego adresu internetowego. Czy chcesz dalej uzywac tego serwera ?"

zatem:

za pomocą CA.pl i openssl
- wygenerowalem cacert.pem i cakey.pem
- wygenerowałem imap.pem
- wygenerowałem user.pem i user.p12
- zaimportowałem user.p12 do Outlook Expressa
- skopiowalem user.pem do /usr/lib/ssl/certs
(w desperacji skopiowałem tam również cacert.pem)
- wyciałem z user.pem klucz prywatny

<koniec wstępu>

i co ??? po uruchomieniu

- stunnel -d imaps -r imapd  - dalej wyswietla ten sam blad,
- stunnel -d imaps -r imapd -p imap.pem - nie wyswietla błędu (ale przecież nie musi zostac
sprawdzony certyfikat klienta)
więc zależy mi na :
- stunnel -d imaps -r imapd -p imap.pem -v 2  - a tu mówi że " Twój serwer nieoczekiwanie
 zakończył połączenie... i parę szablonowych powodów bla bla ;-)))

Co zrobiłem źle ? Albo czego nie widzę.

Ratunku. Panie Michale ;-)))

Marek Wysmułek.