obrazy woodiego???

Sciągnołem sobie z netu obrazy plyt woodiego, ale jest pewien problem one sa
zapsane w formacie *.RAW ktory nie jest obsulgiwany przez windowsowe
programy do nagrywania(przynajmniej ja takiego nie znam jakby ktos znal to
bym byl wdzieczny:))) Chce przerobic z formatu *.RAW in *.iso zeby mogl
sobie nagrac nero tylko nie wiem jakim typem zapisu jest zrobiony obraz tzn.
2048 czy wiecej . Jezeli ktos wie jakim typem sa zapisane obrazy to bylbym
wdzieczny za informacje:)))