Re: opoznienie podczs wysylania poczty.

>Mam exim'a ( Debian Potato 2.4 ) stojacego za firewallem i majacego
>IP 192.168.a.b .Chodzi wspaniale gdyby nie jedna rysa: podczas
>wysylania (nie odbierania - odbieranie jest ok) z klienta (Outlook Express)
>rowniez stojacego ze firewallem ale majacego IP 192.168.c.d pojawia
>sie ~20 sekundowe opoznienie.

Dziękuję wszystkim, którzy odpowiedzieli na moje pytanie.
Rzeczywiście AUTH to była "dziesiątka", w którą należało trafić.
Poprostu w iptables dropowałem wszystko co nie miało --syn (?!).
Cóż. Lamerstwo. Gdzieś musiałem się zagalopować.

Dla potomności może podsumuję, że jak na firewallu, zza którego
działa sobie Outlook Express nie ma AUTH to pojawiają się podczas
 wysyłania opóźnienia ok 20 sekundowe.

Marek.