Re: Moduł???

Dnia sob 26. styczeń 2002 12:23, Maciej WiLaM Wilamowski napisał:
> Sciągnolem sterowniki do mojej karty sieciowaj, alienem przerobilem ne
> *.deb i zainstalowalem, nie wiem tylko jak zrobic aby te sterowniki byly
> jako moduł zebym mogł ich potem używać????
> WiLaM

Co to za wyrafinowana karta, do której trzeba zaraz ściągać sterowniki??
Chyba nie jedna z tych, które "rozdaje" klientom Chello ;-)

Jeżeli moduł zainstalował się choćby w przybliżeniu poprawnie, to

# /etc/modules: kernel modules to load at boot time.
#
# This file should contain the names of kernel modules that are
# to be loaded at boot time, one per line.  Comments begin with
# a #, and everything on the line after them are ignored.
sb
opl3
8139too  # to jest sieciówka "prezent" od chello, moduł z 2.4.x
rtl8139  # a tak się nazywał poprzedni, w 2.2.x; teraz już takiego nie ma,
             # ale wpis niczemu nie szkodzi -- po prostu się nie ładuje

... a karta to

00:13.0 Ethernet controller: Realtek Semiconductor Co., Ltd. RTL-8139 (rev 10)
(z `lspci -v')
--
Robert J. Budzynski <Robert.Budzynski@fuw.edu.pl>
http://bobo.fuw.edu.pl/~rjb/