RE: Re[4]: Routed

Przepraszam ale rozmowa przeszla na prv przynajmniej z mojej strony.
Przeprszaszm moj blad.
-----Original Message-----
From: voder@ats.pl [mailto:voder@ats.pl]
Sent: Tuesday, January 22, 2002 2:37 PM
To: debian-user-polish@lists.debian.org
Subject: Re: Re[4]: Routed

Czy tylko ja otrzymuje odpowiedzi od amon-hard a nie widze
odpowiedzi innych w tym watku ??
Sprawa mnie rowniez interesuje, na pewno cos takiego mozna osiagnac przy
dynamicznym routingu...przy static jedyne co to chyba czesc jakis klas
puszczac jednym, a czesc drugim...ewentualnie jakis load balancing, ale
co i jak...

P.s Interesuje mnie opis metody  Round Robin [tak to sie chyba pisze ma
ktos jakies materialy, szukalem ale jakos nie moglem znalezc czegos
konkretnego]

Voder