Re[4]: Routed

Hello Adrian,

i dokladnie tam mam, ale niestety nic to niedaje, teraz juz nawet na
pierwszym tescie jest bez zmian.
Ale zauwazylem cos takiego:
killall routed
sprawdzam i okazuje sie ze routed zabity
a pakiety nadal wedruja sobie w siec.
nieznam sie na tym.. ale to chyba conajmniej dziwne i moe gdzies tutaj
jest blad?

pozdrawiam
amon

--