RE: sieciówki bezprzewodowe

On Tue, 22 Jan 2002, Adrian Merda wrote:

> Może będzie to trochę lamerskie ale jak wymusić (w jakim pliku to dopisać)
> zeby debian załadował do karty sterownik wavalan2_sc a nie jak to robi po
> standardowej instalacji wvlan. I może ma ktoś ten sterownik (wavalan2_sc) bo
> nimogę go znaleść.

http://www.hpl.hp.com/personal/Jean_Tourrilhes/Linux/

Zerknij na ta strone...Tam sa drivery do wavelana2_cs. Punkt 4.
Chodz moze warto zainteresowac sie orinocco_cs
Jesli sie nie myle to nove driverki pod kernel 2.4.x do kart Lucenta
[Orinocco].

Co do tego gdzie powinno byc dopisane to np do
/etc/pcmcia/config:

[...]
device "wavelan2_cs"
  class "network" module "wavelan2_cs"

[...]
card "Lucent Technologies WaveLAN/IEEE"
  version "Lucent Technologies", "WaveLAN/IEEE"
  bind "wavelan2_cs"

Ale te wpisy powinny ci sie pojawic jak sciagniesz driver, przekompilujesz
itd...Jesli nadal bedziesz mial problemy popatrz na to co masz w
/etc/pcmcia/ Poszukaj w plikach ciagu znakow wvlan_cs i sprawdz z jakimi
kartami ma dzialac a pozniej, najnormalniej w swiecie za#uj wpisy.

Moduliki mam ale pod jaderko 2.2.17 a ono nie jest very security ;))
Po drugie oprocz samego modulu to troche w /etc/pcmcia/ jest jeszcze :))

Pozdrawiam

Voder