Re: HELP ME - pad systemu - POMOCY

>     fat_read_super: Bad fsinfo_offset
>     Invalid session number or type of track
> Kernel panic: VFS : Unable to mount root fs on 03:02
 no tak sam sobie odpowiedziałem-poszedłem na łatwiznę i użyłem starego lilo
conf'a a tam root był na hda2 a teraz jest na hda6, na dodatek zablokowałem
sobie dojście do vmlinuz.old

Czy jest jakis sposób by zmusic lilo do innego działania podczas startu niż
to co ma z lilo.conf'a a jeśli nie to czy jest jakis sposób na to by
wykurzyć starą konfigurację i wrzucić nową (tyle że korzystając z jakiegos
innego linucha za pomoca którego podmontuję sobie partycję na której chce
zmieniać ustawienie lilo)

PS tylko nie odsyłajcie mnie do manuala