Re: rc.local

On Sun, Jan 20, 2002 at 07:39:52PM +0100, Adrian Merda wrote:
> Witam
>
> Mam może lamerskie pytanie ale dlaczego w potato nie ma rc.local? Czy to
> normalne ? I co go zastępuje. Gdzie mogę coś dopisać aby zostało to wykonane

W system V - normalne. Przyzwyczajenia ze slackware, co?

> po starcie systemu ?

Proste, tworzysz swój plik z wpisem (możesz go sobie nawet nazwać rc.local),
wrzucasz go /etc/init.d/ i linkujesz go w odpowiednim poziomie
uruchomieniowym. Możesz też wykorzystać program update-rc.d :

update-rc.d rc.local defaults

  eloy
--
--Krzysztof-eloy-Krzyżaniak-----------------------eloy-@-transilvania-eu-org--

           Oh! It's such a perfect day, I'm glad I spent it with you
              Oh! Such a perfect day, you just keep me hanging on