Re: fetchmail

On Thu, Jan 17, 2002 at 04:13:46PM +0100, Jacek Jackowski wrote:
> hmm ostatnio zobaczyłe, że fetchmail w swoim confie nie koduje hasła do
> serwera poczty, jest moze na to jakis sposób lub jakieś inne narzędzie

chmod 600 fetchmailrc

Zreszta sam fetchmail sprawdza, czy uprawnienia sa poprawne.

> (łączę sie przez ppp i na razie nie uzbroiłem systemu i pewno każdy kto
> troche lepiej zna linuksa ode mnie mógłby sobie zajrzeć na mój komp)

Bez przesady z tym 'zagladaniem'... sugeruje skonfigurowac fetchmail
jako demona, wtedy /etc/fetchmailrc bedzie mogl byc czytany tylko
przez roota. A jesli ktos moze do ciebie 'zajrzec' jako root - no coz,
to masz o wiele wiekszy problem niz ryzyko przechwycenia hasel pop3.

--

   _.|._ |_  _.  |  Adam Byrtek, alpha@irc.pl
  (_|||_)| |(_|  |  gg 1802819