Re: procmail

Witam.

> Witam. Używam mutt'a już jakiś czas i planuję sobie zrobic filtrowanie
> poczty do rożnych skrzynek. W skrzynce głównej mam już około 2000
> maili, więc mam w tym miejscu pytanie, czy jest możliwość
> przefiltrowania już poczty na dysku do różnych skrzynek?

No wiec z tego co ja sie orjetuje to sprawa wyglada tak ze procmail nie
potrafi rozebrac pliku mbox na kawalki. Ale zawsze mozna zrobic to za
niego. Ja uzylem do tego programu ktory znalezlem tu
http://people.debian.org/~dexter/eximconf/eximconf-20010515/doc/mbox2maildir
sprawa jest tak ze ten program to tez w zasadzie nie zrobi tego o co nam
chodzi. Program otwiera skrzynke w /var/spool/mail (jesli inaczej to trzeba
zmienna podmienic bo standardowo to bierze z env). Wiec zmieniamy skad ma
brac mboxa i jeszcze pokazujemy gdzie ma wywalic Maildira. A to jeszcze nie
koniec bo w Maildirze i plikach z poczta nie ma naglowka From
cos@cos.tam.pl. wiec jeszcze w tym skrypcie trzeba (w while'u i w jednym
if'ie dodac coby przpisywal From). Jak juz mamy kupe plikow to kazdy z nich
wysylamy do procmaila. Najlepiej w jakims for'rze. Jesli dobrze pamietam
skladnie fora z basha to tak

for i in /katalog/z/plikami/*; do
cat $i | procmail
done

i jesli procmail ma juz regulki to posortuje. JESTEM PEWIEN ze da sie to
zrobic prosciej (np. wysylac juz w skrypcie do procmaila zamiast do plikow)
ale ja tego nie potrawie i zrobilem to tak.

Mateusz