Re: Apache i polskie znaki.

On Fri, 11 Jan 2002 alpha@student.uci.agh.edu.pl wrote:

> Wytlumacz mi, czemuz to niby akurat vi lub emacsa? Jaka roznice robi
> nazwa uzytego edytora tekstowego? Ja korzystam z jed i bardzo sobie
> chwale. Zle postepuje?

Nie o to chodzi.
Ja podalem tylko przyklady. Chodzi o to zeby strony pisac kodem html, a
nie klikajacymi nazedziami. Strony pisane w ten sposob sa zwykle
najlepsze, poniewaz jest na nich minimum smieci, a wszstko co jest costalo
przemyslane. Jesli ktos ma windows i chce go uzywac to mozna nawet w
notatniku pisac.

O to chodzilo.

--
mirek