Re: Apache i polskie znaki.

> Mnie też nie udało się inaczej, nawet jeżeli domyślnie w konfiguracji
> ustawimy na iso-8859-2, to i tak server zawsze podaje iso-8859-1.
> Tu jest coś nie tak w apache i jedynie wyłączenie domyślnego zestawu
> powoduje iż w nagłówku strony nie jest wymuszany zestaw (iso-8859-1)
> i przeglądarka może ustawić ten zawarty w treści strony (HTML).
> Choć może ktoś to już obszedł lub spaczował ?

kiedys uzywalem apache do obslugi virtualnych domen i redirectu na
AOLserver(ktory virtual hostinga ma w powijakach).

wystepowal dokladnie ten sam problem. url odwolywal sie do apacha, ktore
robil redirect na strna w AOLserwerze. pierwsze zaladowanie strony bylo
w iso-8859-1 niezlaeznie od ustawionego w pliku naglowka, dopiero refresh w
przegladarce dawal poprawne kodowanie

problem usunalem dosc brutalnie przez podmiane w zrodlach iso-8859-1 na
iso-8859-1 (zaledwie kilka wystapien). po tej operacji dzialalo juz
poprawnie. uzywalem tego ok pol roku i zadnych efektow ubocznych nie
zaobserwowalem (co oczywiscie nie znaczy ze ich na 100% nie ma)

innym roziwazaniem (ktore mi poradzono gdy szukalem sposobu obejscia tego
problemu) jest skonfigurowanie php tak by podmienial wszystkie wychodzace z
serwera naglowki

--
Michał Łodziński
tel://48.601.94.49.03/