Re: docs?

Załączanie Jacek Jackowski <j.jackowski@wsisiz.edu.pl>:

> Gdzie mógłbym uploadować same doc (najlepiej jaknajwięcej i za jednym
> razem), bo u mnie po instalce w /usr/doc prawie nic nie ma głównie
> informacje o doc'ach ale samych plików brak

Poszukaj swoich plikow w /usr/share/doc.  8-)
Debian od jakiegos czasu (chyba gdzies miedzy 2.1 i 2.2) zaczal umieszczac w
/usr/doc linki, a wlasciwe pliki w /usr/share/doc.  W wersji 3.0 juz chyba
wszystko jest /usr/share/doc.

Dla przykladu na moich domowych maszych wyglada to tak:

potato:
mtrojnar@mirt:~$ du -s /usr/doc /usr/share/doc
4468
/usr/doc