lockd - blad (?)

Pozdrawiam wszystkich.

Mam siec Wa-wa,Poznan,Katowice na ktorej opieram intranetowe uslugi jak www, mail czy NFS. I wlasnie tu napotykam na problem: nie rozumiem pewnego komunikatu, ktory wyswietla mi sie na aktywnej konsoli na kazdym z serwerow (a zapewniam, ze szukalem w dokumentacji - moze moj angielski nie szybuje jak golebica): "lockd: cannot monitor xxx.xxx.xxx.xxx" (gdzie xsy to oczywiscie IP serwera podlaczonego ;-))". Nie wiem jak powazny jest to blad (jezeli to oczywiscie jest blad - ale skoro wyswietla na konsoli to na syslog level ma chyba wysoki... (?)). Co ciekawe:  czasie pracy nie zauwazam zadnych problemow z dostepem do zdalnych zasobow.

W nawiazaniu do ostatniego apelu o czytanie dokumentacji jestem bardzo za. Niestety. Netykieta przestaje powoli byc stosowana mimo, ze dostep do archiwow list i grup jest przeciez wspolczesnie niezwykle ulatwiony. Sam jestem lamerem i mam wiele problemow a wlasciwie nie musze zadawac pytan. Wszystko jest na www.linux.pl lub w Linux+. Ale nie chcac popadac w mentorstwo zakoncze apelem "kategoria - potwierdzam" ;-)) : Ludzie czytajcie dokumentacje.

Marek.