Czesc,
Pytanie moze nie konkretnie związane z debianem ale mam nadzieje ze moze mi
ktos pomoze. 1. Jak przelaczam sie miedzy debianem a xp jest dosyc spora
roznica, w przesunieciu ekranu. Kiedy ustawie dobrze pod debianem, wlaczam xp
i jest zle i odwrotnie. Dosyc meczace jest to ciagle poprawienie. Czym to
jest spowodowane, jak to roziwazac? 2. Wszystkie ikony sa niewyrazne. (patrz
http://calebr.prv.pl/snapshot3.png). Slyszalem ze chodzi o wersje X albo o
qt. Poprawilem, i to jednak nie to. Jak to poprawic.

pozdrawiam

Masz dość płacenia prowizji bankowi ?
mBank - załóż konto
http://epieniadze.onet.pl/mbank