proftpd+wyswietlanie

Dzien dobry!
Mam dlaszy problem z proftpd. Mam w systemie uzytkownika ftp ktorego katalogiem domowym jest /home/pub, ow
katalog jest z wszytskimi prawami ftp. Kiedy loguje sie na serwer anonimowo, nie moge wyswietlis zawartosci tego
foldera (mam go wpisany w proftpd.conf), a moge pobierac i wysylac do niego?
Jak mam zrobic aby anonimowy uzytkownik mog prejrzec co jest w katalogu /home/pub ?

Dziekuje za zainteresowanie i prosze o jakies rady.
Wesolych Swiat i jeszcze lepsze Nowego Roku!
--
Piotr Piwko
<afrodyta85@go2.pl>