RE: bledy przy kompilacji jadra

> Mam taka sprawe (a raczej moze kilka)
> 1/ czemu w trakcie kompilacji jadra wywala mi segmentation fault (jadro
> 2.2.20 - pentium 166) ???
> 2/ ewentualnie, czy da sie przeprowadzic kompilacje na innej maszynie
> (roznica w kartach sieciowych) i przeniesc skompilowane jadro na
> docelowego
> kompa ???

Witam ponownie

Wiec tak, sprawe rozwiazalem w inny sposob (ze wzgledu na szybkosc).
Przenioslem dysk do innego kompa (sprawnego w 100%) i tam przeprowadzilem
kompilacje. Udalo sie znakomicie.
Ale problem ogolnie nie zostal rozwiazany.
Nie byla to wina zbyt malego swapa (powiekszylem z 100 na 150, a potem na
200).
Wydaje mi sie, ze tez malo prawdopodobne jest, aby pamieci byly uszkodzone
(wszystkie 4 kosci ???), gdyz we wszystkich mozliwych konfiguracjach pamieci
problem sie pojawial dalej. Ciekaw jestem, co to bylo, i jaki wplyw bedzie
ewentualnie mialo na dalsze dzialanie kompa.
No i ostatnie ... trzeba sie wziasc troszke za czytanie dokumentacji (ehhh,
szkoda, ze nie zna sie jezykow obcych)...

Ale i tak dziekuje wszystkim za pomoc :-)))

Pozdrawiam

Marecki