Re: Problem z dyskiem?

Mikołaj Menke napisał.

> Ostanio w logach pojawiło mi się coś takiego:
>
> Informacje o bledach.

> Czy mam się zacząć martwić? Co to wogóle znaczy?

Witam.
Moze by poprobowac uzyc podstawowej komendy naprawiajacej
fsck -vy /dev/hdXY
      ^   ^                 (spacje nie opuscic,    hdXY naprawiana partycja.)
Przypuszczam, ze ta komende mozna uzyc we wszystkich distro.
Dzialanie bym przyrownal do np. dospwego Norton disc doktora..
Jezeli pojawiaja sie bad sektory (oby tak nie bylo) coz trzeba bedzie pomyslec
o nowym dysku.
K.