Re: kde3

Witam,

BadSpirit <badspirit@o2.pl> napisał(a):
> qna boje sie znow popsuc ten system a nie wiem co dokladnie trzeba
> zrobic azeby to zainstalowac wiem ze najpierw trzeba wszystko co z kde 2
> zwiazane usunac (: ale nie wiem jak zrobic azeby usunac _wszystko_

Hm. Ja nie mam KDE2 na woodym, właśnie wpiąłem mirror podany w FAQ (na
dole). Nie poszło, nie chciało mi się z tym bawić, usunąłem wpis,
dselect update i wszystko w porządku.

Ostatnio miałem problem z Gnome-2, mając Gnome-1 jako moje główne
środowisko. Musiałem po prostu wywalić wpis z sources.list, update +
trochę tweakowania, ale teraz mam z powrotem 1.4, wszystko w porządku.

Pozdrawiam,
Łukasz

PS. Czekam na odważnych którym się udało KDE3+GNOME2, za odpowiednie
wpisy sources.list + ewentualny instruktaż pivko (Gliwiczanie ;) )

--
Łukasz Nowak | Civilization starts with espresso...