Re: 2 linux na kompie

on Fri, 29 Nov 2002 14:06:19 +0100 (CET) Szymon Morandir Anders
<morandir@angrenost.org> wrote:

[...]
> win2k). Mam tylko jedna watpliwosc:
> czy dwie rozne dystrybucje linuxa dzialajace na tym samym komputerze
> moga korzystac z jednego i tego samego swapu (jesli jest to partycja
> swap to wydaje mi sie, ze tak) i czy jesli tak to czy musza (raczej
> tak) miec takie samo jadro (wersja + konfiguracja)?
>
> Chetnie sie tego dowiem przy okazji.
używam tej samej partycji swap (bez mkswap) od jądra 2.2 (teraz mam
2.4.19) więc format partycji się nie zmienił czyli mogą to być rożne
wersje za wyjątkiem wersji 1x i 2.0 chyba (o ile dobrze pamiętam) są
problemy z dzieleniem swapa z innymi systemami szczególnie tymi które
nie mają partycji swap ale też to można obejść pozdrówka