Re: dd

On Thu, Nov 28, 2002 at 12:26:10PM +0100, pawelek@pawelek.one.pl wrote:
> Witam.
> Mam takie pytanie jezeli zrobie kopie dysku za pomoca dd of=/dev/hda2
> if=/mnt/inny_dysk i na partycji hda2 mam lilo po wgraniu pozniej na nowy
> dysk lilo tez bedzie.
> Czy linux wstanie?

Zasadniczo jesli zrobisz tak jak napisales to prawdopodobnie ujrzysz nastepujacy komunikat:

	dd: reading `/mnt/innydysk': Is a directory

Ale jesli jednak zdecydujesz sie przebic przeczytac mana, albo i bez tego wklepac poprawne polecenie, to ma spore szanse sie udac. Nalezy jednak pamietac o tym, ze lilo jest ze wzgledu na swa specyfike dosyc wrazliwe na rozne tego typu machinacje.

pzdr
Koniu