Re: ripowanie CD i mp3

On Thu, 28 Nov 2002 12:07:56 +0100 (CET) Mirek Grochowski
<mgroch@taxis.immt.pwr.wroc.pl> wrote:

> Piszcie z jakiej dystrybucji kozystacie i wszystko bedzie jasne.

w Debianie w ŻADNEJ dystrybucji nie ma lame (zresztą innych programów do
encodowania mpeg audio chyba też nie). Rozwiązań jest kilka:

1. Ściągnąć źródła i zbudować paczkę (katalog debian/ jest w źródłach)
2. wygooglować jakieś respozytorium z lame i dodać je do
/etc/apt/sources.list (jak to zrobili poprzednicy odpisujący w tym wątku).

--
Marcin 'Szczepan|Hrw' Juszkiewicz
mailto: marcin<at>amiga<dot>pl goto: http://users.stone.pl/szczepan/

                I saw what you did and I know who you are.