Re: Debian rules...na wielu komputerach?

Witam,

Grzegorz Kusnierz <koniu@bezkitu.com> napisał(a):
> Hm... nie jestem przekonany co do tego wszystkiego ma parted, ale nieistotne.
> Skoro nie stac Cie na Ghosta, to mozesz zawsze skorzystac z
> darmowych narzedzi jakimi sa NFS i dd - robie tak od lat jesli
> chodzi o 'klonowanie' dyskow/komputerow w roznej masci
>pracowniach komputerowych i kafejkach, i zapewniam, ze sprawdza sie bezblednie.

Jeśli chodzi o parted:

http://www.gnu.org/manual/parted-1.6.1/html_chapter/parted_8.html

Co do NFS+dd to znam oba narzędzia dość dobrze i korzystam z tego.

Widać, nie dość jasno się wyraziłem -- nie zależy mi na stricte
klonowaniu instalacji, a na jakimś systemie wspólnej administracji
kilkoma bliźniaczymi Debianami -- coś, co wpomoże instalacje,
rozpropaguje pakiety, ustawienia, będzie trzymać systemy w wersji
aktualnej. Przy okazji będzie umiało w miarę sensownie utrzymać
ustawienia iptables, różnych usług, etc.

Dzięki za wszystkie sugestie.

Pozdrawiam,
Łukasz

--
Łukasz Nowak | Civilization starts with espresso...