Re[2]: Exim

Witam ponownie!!

smtp_verify -           mam na true,
host_accept_relay -     nie moge ustawić na konkretną sieć, gdyż serwer
                        prowadzi hosting i nie wiem skąd będą się
                        logowali użytkownicy,
relay_domains -         gdy ustawie na false, to nie mogę wysłać
                        niczego na adres spoza mojej domeny.

Uzytkownicy korzystają z poczty przez klientów na ich komputerach (np.
Outlook) i nie wiem z pod jakiego adresu będą się łączyć.

Pomogło ustawienie:
rbl_domains = rbl.mail-abuse.org/reject : dialups.mail-abuse.org/warn

Gdy to ustawiłem, dzisiejszy mainlog exima zajmuje tylko 8 kb :), a w
reject.log pojawiły sie wpisy z hostów które chciałem odrzucić - czyli
wszystko chyba gra :)

Dzięki wszystkim za pomoc

--
 Gąsior                            mailto:gasior79@poczta.onet.pl