Re: Problem z karta Realtek 8139

On Mon, Nov 25, 2002 at 12:14:56PM +0100, Grzegorz Kusnierz wrote:

> Zanim poślesz głupią odpowiedź na posta najpierw go dokładnie przeczytaj i zastanów się czy faktycznie masz prawo obrażać innych.

Może tak, może nie. W każdym razie ładowanie najpierw niewłaściwego sterownika
a potem właściwego może być przyczyną błędów, bo ten pierwszy może przestawiać
kartę w niepożądany sposób. Stąd moja uwaga.

Oczywiście istnieje bardziej prozaiczna przyczyna -- np. brak obsługi trybu
100 Mbps po drugiej stronie kabla, problemy z negocjacją NWay i wreszcie
karta ustawiona "na sztywno" w tryb 10 Mbps przy pomocy odpowiedniego
programiku od producenta.

> PS. Mam tylko nadzieję, że ten właśnie post (mój) nie okaże się takim głupim i pochopnym ;)

Z pewnością nie pomógł on rozwiązać rzeczonego problemu, bo nie podałeś
żadnego (choćby hipotetycznego) rozwiązania.

Wanted