Re: Problemy z X-ami, czyli o wyższości Debiana :-)

GeForce2. Po

> modprobe apm
> echo apm >> /etc/modules

No, nie chodzi o to, że nie wiem jak załadować moduł :-) Chodzi o to, że po
jego załadowaniu komputer zaczyna wyświetlać coś takiego: [<c07837633>]  <-
tysiące takich... i odmawia współpracy. Pomaga tylko reset. Wygląda na to,
że ta płyta główna nie jest poprawnie obsługiwana przez moduł apm (Knoppixa
też muszę uruchamiać z parametrem 'noapm').

 [...]

spróbuję, dzięki