Re: Skanowanie portow

Dnia pon 18. of November 2002 15:31, Pawel Kowalski napisał:
> Nie chodzi mi o sposób uzyskania danych - chodzi mi o uzyskiwane dane, i
> do czego moga one służyć (do czego moga przydać się szaremu użytkownikowi)

Czyli jeśli ktoś używa whois to ma zamiar przeprowadzić włam (no bo na wała
zwykłemu użytkownikowi taki ripe.net) zatem propozycja - jeśli ktoś odwoła
się do ripe.net, lub skorzysta z whois to powinien zostać zdropowany
(najlepiej z całą klasą adresową dla pewności) za próbę włamu.

A tak serio - whois naprawdę się przydaje przy włamach/audytach.

Miłego dnia

Paweł Mirończuk
(MCNE/CNI/LCE)
Altkom Akademia S.A.