Re: Ping

Hello pawelek,

Saturday, November 16, 2002, 1:43:31 AM, you wrote:

pip> Witam
pip> Jak zablokowac mozliwosc pingowania z tcp i udp
pip> Gosc poscil mi mass pinga i mam klopot duzy na SDI.

iptables -A INPUT -p icmp --icmp-type echo-request -j DROP
iptables -A INPUT -p icmp --icmp-type echo-request -m limit --limit 1/s -j ACCEPT

To dla iptables, pierwsze wywala calkowicie mozliwosc pingowania
maszyny a drugie pozwala "odebrac" tylko jeden pakiet na sekunde
(polecam)

--
Best regards,
 Maxwel                            mailto:maxwel@protonet.pl