Problem z libstdc++-libc6.2-2.so.3

Witam,

Chciałem spróbować jak "wygląda" najnowsza wersja Debian'a, uaktualniłem
więc Woody'iego na unstable. Jednak wczoraj po kolejnym update przy
pomocy programu aptitude. Wystąpiły jakieś błędy, jednak aptitude
próbował naprawić problem. Po dwóch próbach przerwałem program.

Od tamtej pory, kiedy tylko próbuję uruchomić `dselect' lub `aptitude',
pojawia mi się taki błąd:

dselect: error while loading shared libraries: libstdc++-libc6.2-2.so.3:
cannot open shared object file: No such file or directory

Mozilla także nie chce się uruchamiać.

Próbowałem przeinstalować `libc6' oraz
`libstdc++2.10-glibc2.2_1%3a2.95.4-14_i386.deb' jednak to nic nie daje.

Wydaje mi się, że mogłem próbować na nieprawidłowych deb'ach.

Proszę o pomoc (Bo już drugi raz nie widzi mi się przeinstalowywanie).

--
 huan