Re: Samba jako kontroler domeny i profile

On Thu, Oct 31, 2002 at 05:42:19PM +0100, Radoslaw Antoniuk wrote:
> Pytanie 1:
> Czy samba nie powinna sie przelaczyc na danego usera po zalogowaniu w domenie ?
> Jak pracowala normalnie zawsze sie przelaczala... a tu ja jestem zalogowany na
> costam a samba biega na roocie.

Z mojego doświadczenia (a mam serwer samby obsługujący około 1000 użytkowników) smbd forkuje jako użytkownik inny niż root tylko czasami. Kiedy? Nie mam pojęcia. Generalnie nie przejmowałbym się nadmiernie, lub ew. poczytał sobie zawartość samba-doc.

> Pytanie 2:
> Czy ktos moze podrzucic takiego smb.conf z ktorym działają profile mobilne pod
> Win9X i WinNT?
u mnie działa tak:

logon path = /home/ZAKLAD/PROFILES/%U

[profiles]