Re: Exim open relay c.d.

On Thu, Oct 31, 2002 at 03:07:37AM +0100, Mikołaj Menke wrote:

>Akurat nie wpisałem tego z głowy bo wziąłem to z
>http://127.0.0.1/doc/exim/manual.html/spec_7.html#SEC169

No i gdzie to tam znalazłeś?
Ja nie widzę...

>Hmmm... Zapomniałem dodać, że 127.0.0.1:192.168.5.1/40 też już
>próbowałem? No i nic nie dało, wszystko muszę ręcznie wpisywać.

Też super. 40-bitowa maska podsieci dla 32-bitowego adresu.

BTW. Często spotykałem się (nie pamiętam, czy w Eximie), z sytuacją
gdy trzeba było podać adres_sieci/maska a nie jakiś_adres_hosta/maska,
więc na to też zwróć uwagę.

--
Jacek Politowski  [rallypl.te@m.olsztyn]