Re: Ktos musial to juz robic... (?wipe_cd-r)

On Tue, 29 Oct 2002 19:37:03 +0100 (MET)
<alt_f4@wp.pl> napisał(a):

> Domyślam się, że ludzie już to zrobili:
> chodzi mi o wymazanie (zamazanie z ang. wipe) niektórych plików z nagranej
> płyty CD-R. Teoretycznie wydaje się proste - wystarczy odnaleźć miejsce na
> płytce, pominąć to że sesja jest zamknięta i uruchomić laser do wypalenia
> 'dziury' tam gdzie były dane, które chcę usunąc na zawsze.
Ale te pliki bede dalej widoczne - tylko tyle ze bede zawieraly zle dane - i
obawiam sie ze to moze byc technicznie nie mozliwe - nie wiem czy fotoczula
blona CD-R'a moze byc dwa razy traktowana z takim samym rezultatem.

Adrian (Sauron) Siemieniak    /,/      .. Who can destroy The Thing,
sauron{at}rpg{dot}pl         /`/       controls The Thing ... (DUNE)