Re: CD-RW

On Tue, Oct 29, 2002 at 01:04:10PM +0100, Zbigniew Perski wrote:

> Zainstalowalem nagrywarke (LG 40x10x40): wkompilowalem obsluge scsi
> wszystko pieknie ustawilem i dziala. XCDRoast widzi nagrywarke ale ...
> nie widzi napedu IDE CD/DVD, na /dev/hdd, ktory system normalnie
> montuje. Uniemozliwia to oczywiscie kopiowanie plyt bez udzialu
> twardziela.

> Probowalem przekonac LILO zeby montowac oba napedy jako scsi ale nic mi
> z tego nie wychodzi.

dodaj: hdd=ide-scsi

możesz także wyrzucić z kernela ide-cdrom a dodać sr_mod, sg (ale te
pewnie masz skoro wypalasz - bo pewnikiem i odczyt z nagrywarki masz)

ewentualnie spróbuj nowego cdrecord - ma wypalanie na ATAPI bez ide-scsi
- ale jak to działa nie wiem bo nie testowałem

--
Marcin 'Szczepan|Hrw' Juszkiewicz
mailto: marcin<at>amiga<dot>pl