Date: Sun, 27 Oct 2002 16:31:11 +0100
To: tlug@linux.gda.pl
From: nes@e-liberty.pl
Subject: [TLUG] dziwne problemy z debianem
Witam.
Ostatnio mam spore problemy z debianem .. zainstalowanym z cd z linux+
Optoz co jakis czas gdy probuje odpalic jakis program on konczy
dzialanie
bo wystepuje blad segmentacji.. tak bylo dzis w przypadku vima, a
openssl
nie dziala juz od samego poczatku.. ten ginie po otrzymaniu SIGILL.
Teraz nie wiem czy to jakies problemy ze sprzetem czy poprostu ten
debian
jest jakis dziwny. Wczesnie slack dzialal ok.
btw. zancie jakis soft ktory potrafi w jakis sposob sprawdzic czy
przypadkiem ram nie jest uszkodzony??
Konczac Pozdrawiam Wszystkich. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1
http://www.idn.org.pl/users/kzubik
GaduGadu. 1208376 | Glosowy chat na yahoo kzubik2000