Re: problem z 2.4.18

On Fri, Oct 25, 2002 at 03:35:31PM +0200, Mikołaj Menke wrote:

> A no to niezły niefart! Bez płytek? To bardzo nierozsądne nie posiadać
> płytek zawsze pod ręką. Można spróbować z dyskietki ewentualnie.

Dopóki nie wyszedł LinuxPlus Extra z Debianem woody nie używałem płytek
z dystrybucją [1]. Debiana używam ponad dwa lata na swojej workstacji (i
praktycznie nadal to jest ta sama maszyna (hard) :)

[1] dwa razy użyłem nieoficjalnych obrazów sida w celu uaktualnienia
lokalnego respozytorium pakietów w katlaogu /szafa/Linux/Debian :)
apt-move <4.2 pięknym narzędziem jest (bo 4.2-0 nie nadaje się do
niczego - dzisiaj sprawdzę 4.2-6).

--
Marcin 'Szczepan|Hrw' Juszkiewicz
mailto: marcin<at>amiga<dot>pl