Java

Witam

Problem nie dotyczy tylko javy, ale też mozilli
Otóż zainstalowałem javę z blackdown.org i wszystko
pozornie jest w porządku. Przy pierwszym wejsciu na
czat na wp wszystko jest ok (oprócz czcionek, ale to
inna bajka). Jeśli wyloguję się z czata i będę próbował
wejść na inny java wisi.
Ponieważ nie znalazłem żadnego rozwiązania, postanowiłem
bardzo dzielnie zainstalować sobie javę ibm'a. Zainstalowałem
alienem jre-1.3. Ustawiłem
JAVA_HOME=/opt/IBMJava2-131/jre
CLASSPATH=$JAVA_HOME/lib/rt.jar
I dodałem $JAVA_HOME/bin do PATH
Kiedy sprawdzam java -version wszystko jest ok, ale kiedy tylko
próbuję wejść na czata, przeglądarka wisi. I tu się poddałem

Woody, 2.4 z paczem grsec

Dzięki za wszelkie info apropos działającej javy
JA