apache-ssl ?

Witam

Mam taki problem... niby wiem jak go rozwiazac a nie wiem...
Moze lepszy bedzie do tego apache-ssl, a moze zwykly z mod-ssl ..

otoz: jest sobie domenka: aaa.pl i domena wirtualna xxx.pl
teraz certyfikat jest podpisany na aaa.pl.
Wlasciciel xxx.pl chce miec by jeden katalog byl szyfrowany sslem..
Jak to zrobic?? Chce ograniczyc liczbe ip wpisywanych na serwer dlatego chcialabym zrobic to na jednym. Tylko jak?

Moze ktos zna jakas literature albo jakies rozwiazanie..

Zastanawialam sie nad utworzeniem np: ssl.aaa.pl i tak podpisac certyfikat a potem utworzyc link do katalogu klienta, jednak nie wiem czy tak jest dobrze bo moze wywazam otwarte drzwi..

Pozdrawiam
Basia

Unlimited Internet access -- and 2 months free!  Try MSN. http://resourcecenter.msn.com/access/plans/2monthsfree.asp