Re: Apt Mirror ?

On Tue, Oct 22, 2002 at 12:41:07PM +0200, Patryk Gutowski wrote:
> apt-proxy automatically builds a Debian HTTP mirror based on requests
> which pass through the proxy. It's great for multiple Debian machines on
> the same network with a slower internet link.

Maszyna którą nazwałem OFFLINE jest offline w pełnym znaczeniu tego
słowa. Mogę przenieść jedynie wymienny dysk w kieszeni i jakoś ściągnąć
nowsze wersje pakietów. Jak to zrobić aby ściągnął mi nowsze wersje
pakietów zainstlowanych na innej maszynie ? Założmy, że na przenośnym
dysku mam partycję /var maszyny OFFLINE.

--
   Rafał  "Bluszcz"  Zawadzki :: GSM  [+48] 600 610 162
  mail:bluszcz(at)ats.com.pl  :: http://linux.ats.com.pl