Apt Mirror ?

Witajcie. Mam taką sytuację - dwa komputery z zainstalowanym Sid'em.
Jeden online drugi offline.

I dochodzi do sytuacji, że chcę coś zainstalować na komputerze offline.
Czy jest możliwośc abym wyciągnął z tamtego komputera spis
zainstlowanych pakietów i na tym komputerze online'owym ściągnął upgrade
i nowe pakiety , później do przegrał do /var/cache/apt/archives i
zaupgradowałm na offline ?

Upraszczając, na komputerze online chcę ściągnąc jedynie pewne pakiety z
zależnościami, ktore zainstaluję na sprzęcie offlineowym.
--
   Rafał  "Bluszcz"  Zawadzki :: GSM  [+48] 600 610 162
  mail:bluszcz(at)ats.com.pl  :: http://linux.ats.com.pl