X'y & mysz - rozwiązanie problemu

Jakiś czas temu poszukiwałem rozwiązania następującego problemu:
nie mogłem przełączyć się z X'ów na konsolę i z powrotem
(podczs przełączania sie z konsoli następowało przełaczanie się monitora w
,,stan uśpienia''), po pewnym czasie pracy wariował odczyt położenia wskaźnika
myszy (około centymetra między wskaźnikiem widzianym na ekranie a wskaznikiem
interpretowanym przez system <aby kliknąć na ikonkę należało ustawić kursor
około centymetra na lewo od niej>), kolejny problem był z użyciem sterownika
xv do wyświetlania filmów z mplayera.

Udało mi się znaleźć informacje w googlarce, że kilka osób miało wcześniej
ten problem z kartami graficznymi trident blade, wysłałem maile z pytaniem czy poradzili sobie z problemem. Odpowiedział mi tylko Geoff:

> From: "Geoffrey Hausheer" <ami3cwpcx001@sneakemail.com>
> Subject: RE: Problem switching back to X from console in 4.1.0
> Yep.  use XFree 4.2.  In Debian, Brandon has experimental packages which
> work fine with apt-get
> .Geoff

przeinstalowałem XFree i wszystko wygląda na to że jest ok.
pzdr i dziękuje osobom, które wykazały zainteresowanie problemem...

/yanek

--
Andrzej Dalasiński
yanek@kis.p.lodz.pl