Re: Java - Galeon i Mozilla

Nastał dzień: Mon, 30 Sep 2002 10:10:28 +0200
gdy Jakub Ambrożewicz <ja@vigor.com.pl> napisał/ła to:

> Wstawiłem sobie do sources.list jeden z mirorów (francuski),
> dselect update, apt-get install j2cośtam - w tej chwili jestem
> w pracy, więc nie bardzo mogę sprawdzić dokładnie co.
> Nie kopiowałem, ani nie robiłem linków. Po instalacji po prostu
> sprawdziłem, czy galeon i mozilla mają javę na liście pluginów.
> JAVA_HOME także nie ustawiałem, przynajmniej nie własnoręcznie

Może problem z prawami?

Nigdy nie instalowałem Javy pod Debianem (mam go dopiero 2 tyg) a pod innymi dystrybucjami zawsze instalowałem z oryginalnych paczek. Robiłem wszystko według README i działało. Raz nawet postawiłem coś takiego w kawiarence internetowej - ludzie siedzieli na okrągło i nic się nie psuło (Red Hat 7.3). Proponuje sprawdzić uprawnienia i zrobić wszystko według README

> JA

cayco