Re: Fw: Oki3320

Witam,

On Sun, Sep 29, 2002 at 11:16:57PM +0200, Michał Błaszczyszyn wrote:
> Hm, ciagle czekam na jakas podpowiedz...
> czy mam krzyknac rozpaczliwie: POMOCY???

Twój rysunek jest kompletnie nieczytelny - następnym razem wybierz
czcionkę o stałej szerokości zamiast proporcjonalnej i nie przekraczaj
78 znaków w linii.

Z opisu wnioskuję, że potrzebujesz zestawić pomiędzy tymi sieciami coś
na kształt vpn-u. Zainteresuj się np. pakietem freeswan.

pozdrawiam,
rp.

--
In retrospect, Victor was always a little unclear about those next few
minutes. That's the way it goes. The moments that change your life are