100baseTx-FD i 3c905TX

Jak sprawdzic w jakim trybie pracuje moja karta sieciowa? Probowalem mii-tool i mii-diag i wyskakuje eth0: 10 Mbit, half duplex, no link. Czy to prawda czy mam jakos inaczej sprawdzic? I jak zmusic karte do prawidlowej pracy (tj. 100 Mbit, full duplex)? Probowalem przy pomocy powyzszych narzedzi ale nic... P.S. Co do mojego nieszczesnego kernela to juz udalo mi sie przywrocic wszystko do pierwotnego stanu (przynajmniej nauczylem sie jak przywrocic system gdy cos porzadnie sie schrzani :-) ), ale ciagle pozostaje problem skompilowania nowego. Jakby ktos na cos wpadl to prosze sie podzielic. :-)

--
http://www.miki.z.pl
miki@z.pl