Re: Cron problem

> Oj nie nie, to jest jakis koszmarek.
> A moze ja jestem adminem starej daty ktory uzywa takze i innych
> unixow gdzie wogule nie ma /interwal (przy okazji wygodnego)
> i dlatego taki zapis mocno kole w oczy.

To przeciez jeden ficzerow crontaba. Moim zdaniem bardzo praktyczny i
uzywam go, bo jest wygodny. To, ze nie ma go w innych Unixach w ogole
mnie nie przekonuje, bo ich po prostu nie uzywam. Wolisz zamiast
wartosci krokowej podawac liste wartosci?

> Jak chcesz wyraznie widziec interwal to idac twoim tropem powinienes
> pisac: */1 */1 */1 */1 */1 :)

Bez przesady. To mial byc tylko przyklad ilustrujacy pewna idee. Ja
nigdy nie ustawiam interwalu na 1 minute, tylko w zaleznosci od
potrzeb na wielokrotnosc 5 minut. Jak ktos bedzie teraz chcial, zeby
cron odpalal mu jakis skrypt co 15 minut, to powninien sie juz chyba
domyslic jak to zrobic.

P.