Re: wiadomosci tekstowe

Witajcie

> jak mozna wyslac wiadomosc "tekstow±" z serwera do kilku IP naraz np. termin platnosci za internet uplynal.
> Serwer jest linuxowy a koncowki windows.

Jezeli mnie pamiec nie myli jakies 2 miesiace temu. Na grupie.
Poszukaj. Byly podawane programy do komunikacji.
No chyba ze pomylilem grupe ;)

Pozdrawiam,
Marcin.

Ps. Michale jak znajdziesz cos ciekawego to podeslim mi info :) Sam mam
ten problem.
Jak na razie wymyslilem cos takiego by ladowala sie strona www
(przekierowanie) gdy pierwszy raz uruchamia sie strona. Dotyczy to userow
ktorzy nie zaplacili.
Przyznam ze sam tego nie zrobilem ale widzialem jak cos takiego dziala.
Jak bys mial pomysl jak cos takiego zrobic tez daj znac :)